.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امداد خودروی سایپا
خودروهای کارکرده سایپا کارت نارنجی دریافت می کنند

شمال نيوز نیوز: مدیر پروژه بسته خدمت سایپا از ایجاد تحول در ارائه خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا خبرداد و گفت: کارت نارنجی به عنوان کلید این تحول تعیین و همکاران امداد خودرو در سازمان خدمات پس از فروش مامور راهبری و اجرای این پروژه گردیدند..
 
به گزارش از روابط عمومی امداد خودرو سایپا، مهندس حسین خشکباری با اعلام این خبر گفت : یکی از اهداف این طرح افزایش رضایت مشتریان بوده و با حمایت های همه جانبه مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا پروژه در راستای اهداف تعیین شده پیشرفت قابل توجهی داشته است. با شناسایی نیازهای مشتریان خدمات متنوع برای پوشش نیازهای آنان طراحی و در قالب بسته های خدماتی جمع بندی و در اختیار ایشان قرار می گیرد . سعی نمودیم با ارائه کارت نارنجی و خدمات متنوع آن از لحظه تحویل خودرو با ارائه خدمات متنوع نگهداری و تعمیرات ، خدمات گارانتی کامل و امدادی و ارائه خدمات در محل مشتری آرامش خاطر را برای مشترکان خود به ارمغان بیاوریم.
مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شرکت امداد خودرو سایپا با بیان اینکه در کارت نارنجی کنونی نیازهای فعلی مشتریان محصولات سایپا تحت پوشش قرار گرفته اما نیازهای آینده مجدداً برنامه ریزی خواهد شد، خاطرنشان کرد: کارت نارنجی دارای خدمات مختلف و آپشن‌های متفاوت است؛ علاوه بر خدمات اشاره شده در حال حاضر سرویس‌های دوره‌ای و تمدید زمان گارانتی خودرو از دیگر خدماتی است که در قالب کارت نارنجی به دارندگان محصولات سایپا ارائه می‌شود.
وی تصریح کرد: هم اکنون به صورت اختیاری هر یک از مشتریان سایپا در هنگام خرید خودرو می توانند متناسب با نیازهای خود کارت نارنجی دلخواه را با مناسب ترین قیمت دریافت کنند .جذابیت خدمات ارائه شده باعث افزایش 5 برابری استقبال مشتریان نسبت به سال قبل گردیده است. با توجه به درخواست مالکین خودروهای تولیدی گروه سایپا ، امکانی ایجاد نمودیم تا علاوه بر فروش کارت به همراه خودروهای نو ، مالکین خودروهای کارکرده گروه سایپا نیز با مراجعه به نمایندگی های گروه خودرو سازی سایپا کارت دلخواه خود را دریافت نمایند.
خشکباری در خصوص خدمات ارائه شده به خودروهای کارکرده گفت: خودروهای کارکرده با عمر 5 سال می توانند از خدمات کارت نارنجی بهره مند گردند و در این راستا در نظر داریم محدوده مذکور را   به 10 سال افزایش دهیم. خدمات امدادی از جمله خدماتی است که هم اکنون به خودروهای با عمر 10 سال نیز ارائه می گردد .
وی از افزایش اختیارات برخی از نمایندگی های مجاز خبرداد و گفت: اخیرا همزمان با ارائه بسته های خدمات برنامه ریزیهائی صورت گرفته که با کاهش زمان ارائه خدمات ، موجب افزایش رضایت مشتریان گردد تا بدینوسیله بیش از پیش به آنان احترام بگذاریم .
حسین خشکباری در ادامه گفت: خدمات قابل تجمیع در بسته های خدمت بر اساس خواسته و نیاز هر مشتری قابل تعیین خواهد شد و با این شیوه کارت نارنجی شخصی می شود.
مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات امداد خودرو سایپا از افزایش استقبال مردم از تمدید گارانتی خودروها در قالب کارت نارنجی خبرداد و گفت: مقایسه پرداخت  مبلغ  ناچیز این کارت در برابر خدمت ارزشمند آن دلیل گسترش قابل توجه این خدمت می باشد .
وی تصریح کرد: از سایر خدمات جذاب این کارتها می توان به ارائه خدمات در محل مشتری اشاره نمود که در این خدمت با خودروهای ویژه و تجهیز شده، خدمات اولیه در محل و زمان دلخواه مشتری به جای نمایندگی ها ارائه می گردد .
مهندس خشکباری در خصوص خدمات آینده این کارت گفت: به زودی خدمات اعتباری را به این کارت اضافه خواهیم کرد اعتبار داخل این کارت به مشتریان این امکان را می دهد تا با مراجعه به شبکه گسترده نمایندگی ها با تخفیفات ویژه از خدمات و قطعات استاندارد بهره مند گردند . استفاده با تخفیف ویژه از اماکن ورزشی و تحویل خودرو نو پس از خرید درب منزل مشتریان نیز از خدمات جدیدی هستند که به زودی در سطح استان های تهران و البرز اجرایی خواهند شد . 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.